Sidor

fredag 19 augusti 2011

Regn, igen!

Så går det, när man dödar spindlar! Och jag hade ihjäl många igår, så då blir det nog mycket regn! SUCK!
Men det är perfekt väder för en stickning och en ljudbok! Så varför klaga??
Sitter vid datorn med sticke, ljudbok och en liten "kanelbulle" i knät! Mysig tillvaro, efter hundpromenad med M och labbarna.

Springa på fältet är alltid populärt, även om gräset är blött. Gina gjorde tappra försök att springa med de stora, men det blev mest känguruhopp i det höga gräset, innan hon gav upp och sprang på stigen i stället.
Nöjda efter att ha rusat runt på fältet, sover de nu gott i soffan. Och jag stickar vidare på födelsedagssticket!
Hoppas bara garnet räcker.....

Snart blir det "fredagsmys", med god mat och lite rött!

På återseende.

3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Fy, vad jag är trött på detta regnande.
I morgon åker jag till Senoren då hoppas jag verkligen vi får bättre väder.
Jag ägnar mig också åt stickning idag.
Kram!

Anonym sa...

Hon är allt ett litet charmtroll, er lilla Gina =) Inte trodde jag man kunde bli glad för en sån liten tarm *hehehe*
Tack själv för en härlig runda!

Henrietta sa...

Låter som en bra dag! Hoppas vi ses på tisdag!
Kram Henrietta