Sidor

torsdag 14 juni 2012

Vi tränar......

..... inför semestern! Dvs, vi lever husbilsliv. Vi är inne på andra veckan nu och det känns så bra. Kollar över vad ni hittat på sen sist, när vi är i lägenheten och fixar med post och blommor.
Med husbilsliv blir det mycket tid för stickning! Min uppifrån och ner kofta växer sakta men säkert.
Har länge varit tveksam om jag räknat rätt med maskor per centimeter. Men nu, när jag kommit nästan ner till ärmhålet, känns det som om den ska bli OK. Puh!!
Fint väder har vi också haft, så då har vi njutit i solen, dogsen och jag.

Sol och värme är ju perfekt för en "italienare", som Gina! 
Det har även blivit långa hundpromenader och så agilityträning. Avslutning på nybörjarkursen i agility har vi haft. Till och med Gina har kommit en bit på vägen, men det är fortfarande mycket spring i benen, så tunnlar och balanshinder är klara favoriter. Det blir en fortsättningskurs till hösten och den tänker vi vara med på. Förhoppningsvis ska väl den där poletten trilla ner, så Gina fullt ut fattar vad som ska göras! 

I morgon ska jag gå på skolavslutning med barnbarnen. Mysigt. Sen blir det säkert fika med jordgubbstårta, för att fira sommarlovets början!

På återseende.

1 kommentar:

Hedvig sa...

Åh vad härligt! Levde husbilsliv som barn så nu blir jag nostalgisk! :)