Sidor

fredag 11 januari 2013

En perfekt eftermiddag.

Det har jag haft idag! Det kan väl knappast bli bättre än en deckare på SVT/play och en enkel stickning!
"Fjällbackamorden" och sista ärmen på den evinnerliga koftan. Försöker att inte börja på något nytt. Men det är ju svårt, när det finns så mycket som jag vill göra!! Får allt tänka lite på min onda vänstertumme och dess sena. Men märkligt nog känns den inte av när jag stickar..... eller är det så att jag förtränger det onda??? Det får vara vilket det vill, för utan sticket blir jag nog odräglig!
Ute blåser en bister "nordan". Och med den drar enstaka snöbyar in över vår södra landsände. Högvatten i ån, vilket det alltid blir med den här vinden.

Ikväll blir det mera koftstickning och kanske det finns något underhållande på TV:n?
Önskar er en fin fredagskväll.
SES!

Inga kommentarer: