Sidor

lördag 15 juni 2013

Stiltje?

Det har det varit med bloggandet, ett tag nu. Veckan som gått, har jag gjort mina två första jobbnätter efter min semester. Inget vidare att behöva börja jobba igen...... Men efter någon timme, så är det som vanligt igen, och det känns inte som om jag varit borta 4,5 vecka!!! Student uppvaktning har vi också varit på. Äldste brorsonen gick ut gymnasiet. Fint väder hade vi, så det blev en tur med lövad snipa hem till ön, där familjen bor. (Ja, även mina föräldrar och syster bor där. Bara jag som håller mig på fastlandet!)
Tre generationer "pojkar". Farfar, far och son.
Barnbarnen har också slutat skolan för sommarlov. Men i år blev det ingen skolavslutning för mig. Behövde hem och sova efter jobbnatt nummer två, som var intensiv......

Kvar på campingen är vi. Och när vädret är fint njuter vi i fulla drag!
Så visst har jag det bra, även om jag börjat jobba!!
Bad i havet, när vädret tillåter och så "utestickning". Livet kan knappast bli bättre......
Linne på G, i Ullcentrums Linea.
Men ska sanningen fram, så har det inte blivit så mycket stickat. Det har blivit långpromenader med dogsen, och en och annan cykeltur. Och så har vi, mannen och jag, inhandlat var sin cykelhjälm, nu när vi börjat använda cyklarna lite mer. Känns riktigt bra.

Jordgubbarna är färdiga för tallriken, så visst är det sommar på riktigt?!

Trevlig helg, alla som tittar in!

1 kommentar:

Lobben sa...

Trevlig helg själv.