Sidor

måndag 26 september 2016

Minskning i garnlagret!

Helt otroligt! Jag har lyckats sälja allt garn jag lagt ut på Tradera! Det blev en minskning på 4956 meter! Känns ju inte alls fel......... Men fortfarande har jag mycket garn! närmare bestämt 37979 meter, dvs nästan 3.8 mil garn!! I gram motsvarar det 8943 gram/ 8.9 kg!
Hoppas jag kan hitta fler stickprojekt som passar till mitt garnlager!
Whippetkoftan växer sakta men säkert. I går blev det balkongstickning hela eftermiddagen.
Men det är en bit kvar på mönsterstickningen som ska vara ca 50 cm, innan resåren börjar...... Det tar väl fram till JUL innan den här är klar...........
Det fina septembervädret fortsätter - så visst blir det en och annan cykeltur. Det gäller att passa på - snart blir det väl regndagar i stället!
Enda nackdelen med det fina torra vädret är ju att svamparna lyser med sin frånvaro! Fast jag har nog hellre det fina vädret!
Första träffen på Sykursen är avklarad. Jag är mer än nöjd. Vilken trevlig grupp och så vår "fröken", som var som en frisk fläkt. Jag kommer säkert att lära mig mycket.......

SES!

Inga kommentarer: